اداره امور رفاه، بیمه و بازنشستگی

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۸/۶/۹ | 
مدیر اداره امور رفاه، بیمه و بازنشستگی
ماموریت‌ها و وظایف اداره امور رفاه، بیمه و بازنشستگی :
- مدیریت کلیه امور رفاهی اعضای هیأت‌علمی و کارکنان غیر هیأت‌علمی
- مدیریت کلیه امور مرتبط با بیمه‌های دانشگاه (اعم از بیمه اعضای هیات علمی و کارکنان غیر هیات علمی)
- مدیریت امور بازنشستگی(محاسبه امور مرتبط با بازنشستگی، برقراری حقوق و مزایای بازنشستگی و از کارافتادگی، استرداد کسورات بازنشستگی و مزایای پایان کار، استرداد پس انداز کارکنان و ...)
- تقویت ارتباط با بازنشستگان پس از قطع همکاری با دانشگاه در قالب تشکیل باشگاه یا برنامه‌ریزی جهت تشکیل برنامه‌های فرهنگی تفریحی

دفعات مشاهده: 812 بار | دفعات چاپ: 182 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار | 0 نظر